Wednesday, September 1, 2010

Mimpi yg terindah....

Alhamdulillah...Alhamdulillah...Subhanallah...
 Terharu dan seronoknya arini...rasa xnk bgn dari tdo....krn mengalami mimpi yg sgt indah...
mcm tau2 je di saat aku memerlukn, dia pasti dtg....
saat2 aku kesedihan, kepiluan mst rindu n teringatkn dia...
tiba2 smalam dpt jmpa, salam n pluk dia....dia tnya ape kaba, smpat slm dgn mak n adik beradik yg lain..
Ya Allah, tuhan saja yg tau betapa gmbra n seronoknya ati ni...aku xkn lupakn tgn yg sntiasa kusmbut bila dihulur, tgn yg sntiasa mmberi inspirasi n sumber kekuatan dlm meneruskn khdupan ni...
bila imbau blk saat2 bsama, rsa mcm sekejap je dia dh pegi tggalkn aku...tp aku tetap rsa dia sntiasa ada bila aku memerlukan....dia xkn ada penggantinya dari dlu skang n slamanya...dia tetap di hati..
smoga dgn bjmpa dia, aku akn diberi kekuatan dlm menempuhi dugaan n ranjau kehdupan...
u've to b strong...yeah...

No comments:

Post a Comment